»Za bivanje v državi so potrebovali dovoljenje, torej vizume. Ti so bili izdani na osnovi vpisa v programe šolanja. Ta program je bil pa v celoti plačan vnaprej, torej 100-odstotni avans.«
»Prilivi so prihajali tudi še septembra, mesec dni pred začetkom stečaja.«
»Do konca smo upali, da bo letalska šola tako kot Adria Airways preživela, tako da smo v tem upanju tudi nadaljevali tečaje.«
»Adria ni več prevoznik, ki prevaža potnike iz Ljubljane v druga evropska mesta, ampak smo veliko večji.«
»Adria je na dobri poti, da postane močan regionalni prevoznik.«
»Upam, da nam boste Slovenci dali možnost in uporabljali naše storitve in videli, kako napredujemo in dvigamo kakovost storitev na visoko raven, na kateri so že nekaj časa.«
»Zelo zadovoljen sem, da se je z našim razpisom izkazalo, da je na trgu veliko zanimanja za sodelovanje z Adrio Airways.«
»Adria je v dobri kondiciji in mi smo pripravljeni ponuditi svojo podporo tej družbi.«
»Bo pa Adria naredila vse, kar je v njeni moči, da odpovedi in zamude zmanjša v največji možni meri.«
»V obeh primerih smo tik pred rešitvijo.«
»Zato spreminjamo medijsko strategijo. Več bo novinarskih konferenc in tudi možnosti za intervjuje.«
»Zavedamo se, kako pomemben je način odziva na težave.«
»Z operativnega stališča je pred nami izredno zahtevno obdobje, saj se bomo vsi evropski letalski prevozniki znova spoprijemali s številnimi izzivi. V dnevnih operacijah že čutimo prve posledice omejitev zračnega prostora nad Evropo, tega bo predvsem v poletnih mesecih še bistveno več. Zamude so neizogibne in tako kot prevozniki se morajo tudi potniki na to pripraviti že danes.«
»Že lani smo močno okrepili zaposlovanje in usposabljanje članov posadk, kar nadaljujemo tudi v letošnjem letu. Pričakujem, da bomo okoliščine, na katere imamo neposreden vpliv, obvladovali, saj smo se nanje dobro pripravili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju